lørdag 27. oktober 2007

Ryktet sier beste nattklubb i Asia

Så vi måtte ta turen til Ageha. Det var halloweenfest, og gratis entré med kostyme. Så vi sparte 500yen av de 3500yena ved å gjøre oss klare til litt nonne-søster-alvor på dansegulvet. (Gutta i gull vant andreplass i konkurransen 200 000 yen. En krone er 20 yen.)Adrian-san er innbarka salsa-danser, så vårt tospann var full suksess. Kostymet slo an, og vi tok bare små drikkepauser mellom ville opptredener på gulvet.

Det var tre dansegulv med herlig house-musikk. Et av de var utendørs rundt et svømmebasseng, der man kunne danse til soloppgang og vestlige rytmer.Dessverre var kamera forbudt der inne, men jeg kan nevne at der var kåringer og show. Dessuten var det jedi mot samurai med lyssverd på dansegulvet, og light-stick-slikkepinner.

Dagen derpå hadde universitetet festival, som hovedsaklig bestod i masse forskjellig mat. I den anledning går det skitne bildet til høyre ut til Lars Erik.

7 kommentarer:

Ingrid Garli Dragset sa...

Oi! gleder oss til å høre! (og litt missunnelig, som selv har hatt arbeidshelg..!) Godt å høre at du trives!

Anonym sa...

Thank you, thank you! Elsker skitne bilder , og skitten mat!! haha

Anonym sa...

huff, siste bildet var ekkelt for alle oss som tenker koffert..!

Anonym sa...

Siden anonym tenker koffert, så tør han/hun ikke stå frem med navn :P

Anonym sa...

Hei! Så bra at du får lære å lage litt mat. Det må du vise meg. Lenge siden jeg har møtt deg på msn nå. Nyttårsaften-planlegging er i gang. Si ifra så fort du kan til audny om du kan eller ikke. Og om din kjære skal være med. Livet er bra i Larvik også. Øyvind og jeg har snart vært sammen i 4mnd. Lykke til videre med japansk. gode klemmer

Anonym sa...

Hei Audun, For en fantastisk tur! Tusen takk for pakke! Fant den i postkassa i dag. Hyggelig gjort av deg.. Har PS3 og koser meg med den, er det billige spill der nede?
Jeg følger med videre, digger reisebrev!

Audun sa...

Spill her er litt billigere, men ikke merkverdig. Men hvis man går de rette plassene kan man få brukte spill eller nye spill til nedsatte priser. Men prisen på selve PS3 er veldig mye lavere. Jeg vet ikke hva den ligger på i Norge, men her koster 60GB 2700,- norske. Jeg tror jeg kjøper den så fort jeg får litt mer fritid. Så kan jeg oppdatere deg på spillpriser senere.