onsdag 26. september 2007

Det ene fører til det andre

I dag skaffet jeg meg midlertidig "alien registration" kort sånn at jeg kan få henta mitt nye visum som jeg igjen trenger for å få mitt virkelige "alien registration" kort sånn at jeg kan få kjøpt meg japansk mobiltelefon. Det er innvikla, men jeg slipper iallefall å ta turen ut av landet.

Noen blåsere spiller fritt og tilfeldig på skoleplassen for tida(bilde). De var mange (ca. 15) og spilte hver sine sanger samtidig. Litt merkelig og litt bråkete.

2 kommentarer:

Ingrid Garli Dragset sa...

Hmm.. neste gang du ser disse musikerene kan du prøve å dirigere dem, kanskje det er en leder de trenger!? tips: slå på 1,2,3 og 4.....

Audun sa...

Ikke dumt! Men jeg tenkte på at kanskje det var en bedre idé å kjøpe meg en violin og spille om kapp. Bare for å gjøre lydbildet komplett.