mandag 3. mars 2008

Spill spill spill

På fredag, da Bergithe ble fridd til av kløktige Kristian som ønsket bare en dag hvert fjerde år å huske på, hungra jeg etter å spille brettspill. Jeg skulle vise Tone rundt i den elektriske byen dagen etterpå og synge karaoke, dessuten hadde jeg masse lekser. Allikevel kunne jeg ikke motstå fristelsen når Chris så en toys'r'us fra toget. Vi hoppet av og lette etter Risk.

De hadde ikke, så vi endte opp kjøpe Magic - The gathering kort og ble spillenes utover kvelden til sola stod opp. Herlig!
Så dagen etterpå skulle man tro at jeg var kurert fra spillesuget, men nei. Jeg kjøpte meg Playstation 3 men har enda ikke åpna pakka. For nå holdt jeg nettopp foredrag. Det gikk å få unna leksene i siste liten. Nå skal jeg hjem å prøve "Heavenly Sword". Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

word!

Anonym sa...

skal si du har vært "flink" med å vente så lenge med PS3...