lørdag 1. desember 2007

Arcade i Matchida

Etter Halloween, hva kommer da? Det stemmer så fort gresskara har forlatt butikkene har jula valset inn. Jeg er allerede lei av amerikanske julesanger, etter en handlerunde i nærmeste store sentrum.
Vi holdt ikke ut lenger før vi rømte til arkadehallene. Det er virkelig imponerende å se enkelte spille "trommeaktige" spill. Jeg har store problemer med tre knotter, men ho her tar sju.

Så går jeg rundt hjørnet og ser karene spiller to-spiller-modus med en hand på hver. De er født og oppvokst i en spillehall skulle jeg tro.


Men så begynnte Jeff med Dance Mania, og vi hang oss på. Det var mye gøyere enn jeg hadde trodd. Særlig med lav vanskelighetsgrad, så man kan showe litt.

8 kommentarer:

Ingrid Garli Dragset sa...

Wow, nesten som å se meg dette! eller.. Planlegger 3 uker i hardtrening på spillemaskiner rett over nyttår, muligens i høydearcadehaller!:)

Anonym sa...

Dette må jo være paradis for deg, hehe. Ser moro ut, og den er vel bra mye større en spillehallen i Sommarland i Bø...

Audun sa...

jeg tror nok det, ja. Men de har ikke så kult navn på spillehallen som "Las Bøgas".

Anonym sa...

haha, det var det den hette ja....klarte ikke komme på det.
Nesten litt Donald Duck over det...

Anonym sa...

vitti! gleder meg til å få se mer til jul... tar du med pcen?

Audun sa...

Jepp, klarer meg ikke uten vetdu...

Anonym sa...

Hei! Så moro ut. Nå gleder jeg meg til nyttårsaften. Det blir kjempe bra å se deg igjen! Her er det eksamen på gang..litt jobbing og noe stress, men om litt mer enn ei uke drar jeg til Roma:) Helt fantastisk!! Kos deg med amerikanske julesanger. God advent så lenge. Gode klemmer fra meg

Anonym sa...

Sjef! ser ut som de har spilt litt før:)
Hadde nok trives i en slik hall, sist jeg testet var det gøy...

Nå er jeg tilbake på PS2 men GT4, spiller på 82" prosjektor, det er nokså ok.
Nå er det bare å vente på GT5 så må jeg kjøpe HDTV og PS3...