torsdag 15. november 2007

Shibuya

Jeg trengte en ny bukse. Så jeg prøvde lykken i de hippeste butikkene i verden: motebutikken "109". De har også butikker for menn nå, og jeg fikk prøvd hvordan det var å være jente for en dag på jakt etter den nyeste moten. Det var ikke noe særlig, siden bukser i XL var for små for meg. Jeg er nok for kjukk til å ha stilige klær, på tide med salat og vann...

På vei hjem så jeg tre gutter i hippe klær. To av dem fikset sveisen på den tredje, så han skulle se bra ut for byslengen. Dette var midt i gata mellom tusenvis av folk, tror aldri jeg kunne sett noe sånt i Norge. Pass opp gutter, moten er på vei til dere også.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres skremmende ut, skjønner jeg må være på vakt! Hvis ikke du passer bukser i XL der borte, så måtte vel jeg hatt bukser i 5XL eller noe sånt :p

Kaare Gunnar sa...

Kan vel si at det er ikke et problem her borte, snarere tvert om. Men om det som selges her borte er moteriktig eller ei er en annen diskusjon...

Anonym sa...

Men hva skjer med at gutter ordener håret på hverandre.Er verden helt gal?

Mote er for min det på linje med horoskop, kunst, og annet vas...

Takker meg til bukser som passer!

Anonym sa...

Haha leif...ja, verden er blitt gal...og at japanere er gale er det vel liten tvil om...Søk på Japanese Game Show på Youtube, og få deg en god latter